Header Ads

“Saya belum kahwin..” – 15 tahun ‘hilang’, Linda Nanuwil bakal muncul di konsert AF2

Setelah 15 tahun menyepi daripada melibatkan diri dalam industri seni, penyanyi Linda Nanuwil tampil menjelaskan mengenai status perkahwinannya. Sering dikaitkan dengan dakwaan bernikah secara senyap, penyanyi berusia 35 tahun itu menegaskan dirinya masih bujang dan tidak pernah mendirikan rumah tangga. “Saya pelik sejak dari dulu sehingga kini, saya selalu dikatakan telah berkahwin. Saya masih bujang […]

from Oh My Media https://ift.tt/2HkfCMi
sumber : ohmymedia.cc
Setelah 15 tahun menyepi daripada melibatkan diri dalam industri seni, penyanyi Linda Nanuwil tampil menjelaskan mengenai status perkahwinannya. Sering dikaitkan dengan dakwaan bernikah secara senyap, penyanyi berusia 35 tahun itu menegaskan dirinya masih bujang dan tidak pernah mendirikan rumah tangga. “Saya pelik sejak dari dulu sehingga kini, saya selalu dikatakan telah berkahwin. Saya masih bujang […]

from Oh My Media https://ift.tt/2HkfCMi
sumber : ohmymedia.cc

No comments