Header Ads

Hubungan Sufian Suhaimi & Jasmine Suraya cetus spekulasi netizen

Tindakan penyanyi Sufian Suhaimi menyampaikan lagu di majlis sambutan ulang tahun kelima pelakon, Jasmine Suraya dalam industri seni mencetuskan pelbagai spekulasi peminat mereka. Dalam majlis yang berlangsung Ahad lalu itu, Sufian menghadiahkan dua lagu kegemaran Jasmine di hadapan kira-kira 30 peminat. “Jika kehadiran saya dapat membuatkan seseorang gembira, kenapa saya tidak lakukannya?” “Saya percaya perkara […]

from Oh My Media https://ift.tt/2Kev6B9
sumber : ohmymedia.cc
Tindakan penyanyi Sufian Suhaimi menyampaikan lagu di majlis sambutan ulang tahun kelima pelakon, Jasmine Suraya dalam industri seni mencetuskan pelbagai spekulasi peminat mereka. Dalam majlis yang berlangsung Ahad lalu itu, Sufian menghadiahkan dua lagu kegemaran Jasmine di hadapan kira-kira 30 peminat. “Jika kehadiran saya dapat membuatkan seseorang gembira, kenapa saya tidak lakukannya?” “Saya percaya perkara […]

from Oh My Media https://ift.tt/2Kev6B9
sumber : ohmymedia.cc

No comments