Header Ads

“Saya akui silap, saya bodoh…” – Mark Adam mohon maaf, tiada niat mahu hina Sherry

Susulan isu kontroversi berkaitan body shaming yang melibatkan pengacara Sherry Alhadad, penyanyi Mark Adam, baru-baru ini telah pun membuat satu permohonan maaf secara terbuka di laman IG miliknya. Menurut Mark, dia sama sekali tidak berniat untuk menghina fizikal Sherry atau mana-mana pihak dalam program Big Stage minggu pertama itu. Saya akui silap, saya layak terima semua […]

from Oh My Media https://ift.tt/2Mq6Gs6
sumber : ohmymedia.cc
Susulan isu kontroversi berkaitan body shaming yang melibatkan pengacara Sherry Alhadad, penyanyi Mark Adam, baru-baru ini telah pun membuat satu permohonan maaf secara terbuka di laman IG miliknya. Menurut Mark, dia sama sekali tidak berniat untuk menghina fizikal Sherry atau mana-mana pihak dalam program Big Stage minggu pertama itu. Saya akui silap, saya layak terima semua […]

from Oh My Media https://ift.tt/2Mq6Gs6
sumber : ohmymedia.cc

No comments