Header Ads

“Aku pakai sebab bekas suami paksa…” – Akui tewas, Zarina secara rasmi tidak lagi bertudung

Selepas Emma Maembong dan Fathia Latiff memutuskan untuk tidak lagi bertudung, kini giliran pelakon Zarina Anjoulie pula melepaskan hijab yang telah lama dipakainya. Susulan daripada tularnya video dirinya berpakaian seksi, pelakon tersebut telah dilemparkan dengan pelbagai kecaman dan kritikan, sehingga ada yang menyifatkan dia seakan mempermainkan agama. Aku tewas maafkan aku Menerusi maklumat yang didapati […]

from Oh My Media https://ift.tt/31AmsV1
sumber : ohmymedia.cc
Selepas Emma Maembong dan Fathia Latiff memutuskan untuk tidak lagi bertudung, kini giliran pelakon Zarina Anjoulie pula melepaskan hijab yang telah lama dipakainya. Susulan daripada tularnya video dirinya berpakaian seksi, pelakon tersebut telah dilemparkan dengan pelbagai kecaman dan kritikan, sehingga ada yang menyifatkan dia seakan mempermainkan agama. Aku tewas maafkan aku Menerusi maklumat yang didapati […]

from Oh My Media https://ift.tt/31AmsV1
sumber : ohmymedia.cc

No comments