Header Ads

Taruh nyawa selamat 12 mangsa, ‘hero gua’ meninggal derita jangkitan kuman

Kisah tragedi yang menimpa 12 orang remaja dan seorang pembantu jurulatih bolasepak di Thailand yang pada tahun lepas sememangnya memberi kesan kepada dunia ekoran daripada liputan meluas yang diterima. Mereka semua telah terperangkap di dalam gua di Chiang Rai, Thailand selama hampir 20 hari berikutan laluan gua dipenuhi air kerana hujan lebat telah menyekat jalan […]

The post Taruh nyawa selamat 12 mangsa, ‘hero gua’ meninggal derita jangkitan kuman appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/2rCJ0HW
sumber : ohmymedia.cc

Kisah tragedi yang menimpa 12 orang remaja dan seorang pembantu jurulatih bolasepak di Thailand yang pada tahun lepas sememangnya memberi kesan kepada dunia ekoran daripada liputan meluas yang diterima. Mereka semua telah terperangkap di dalam gua di Chiang Rai, Thailand selama hampir 20 hari berikutan laluan gua dipenuhi air kerana hujan lebat telah menyekat jalan […]

The post Taruh nyawa selamat 12 mangsa, ‘hero gua’ meninggal derita jangkitan kuman appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/2rCJ0HW
sumber : ohmymedia.cc

No comments