Header Ads

“Saya akan lakukan apa sahaja yang saya mampu untuk anda & keluarga..” – TMJ

Berikutan penularan wabak coronavirus di negara ini, Pemangku Raja Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim tampil mengeluarkan satu kenyataan di laman Facebook rasmi Tunku Mahkota Johor (TMJ) sebentar tadi. Tunku Ismail bertitah, ramai rakyat telah melakukan aduan berkenaan isu pentadbiran, agama, perkauman, ekonomi termasuk mengenai kesihatan kepada baginda sepanjang dua tahun ini. “Ramai yang meminta saya […]

The post “Saya akan lakukan apa sahaja yang saya mampu untuk anda & keluarga..” – TMJ appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/2GnMpOP
sumber : ohmymedia.cc

Berikutan penularan wabak coronavirus di negara ini, Pemangku Raja Johor Tunku Ismail Sultan Ibrahim tampil mengeluarkan satu kenyataan di laman Facebook rasmi Tunku Mahkota Johor (TMJ) sebentar tadi. Tunku Ismail bertitah, ramai rakyat telah melakukan aduan berkenaan isu pentadbiran, agama, perkauman, ekonomi termasuk mengenai kesihatan kepada baginda sepanjang dua tahun ini. “Ramai yang meminta saya […]

The post “Saya akan lakukan apa sahaja yang saya mampu untuk anda & keluarga..” – TMJ appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/2GnMpOP
sumber : ohmymedia.cc

No comments