Header Ads

“Saya maafkan dia…” – Anak maut ditikam adik sendiri, bapa ini enggan simpan dendam

Perit sekali ujian yang dihadapi Mohd Taquddin Ramli, 33, ayah kepada kanak-kanak berusia 3 tahun, Nur Hafiyaaufa, yang maut ditikam oleh bapa saudaranya sendiri di Felda Cherul 2, Kemaman. Terkilan dengan apa yang berlaku terhadap anak kesayangannya, bapa itu bagaimana pun tidak mahu menyimpan perasaan dendam terhadap adik lelakinya yang merupakan suspek utama pembunuhan. Saya […]

The post “Saya maafkan dia…” – Anak maut ditikam adik sendiri, bapa ini enggan simpan dendam appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/310WASE
sumber : ohmymedia.cc

Perit sekali ujian yang dihadapi Mohd Taquddin Ramli, 33, ayah kepada kanak-kanak berusia 3 tahun, Nur Hafiyaaufa, yang maut ditikam oleh bapa saudaranya sendiri di Felda Cherul 2, Kemaman. Terkilan dengan apa yang berlaku terhadap anak kesayangannya, bapa itu bagaimana pun tidak mahu menyimpan perasaan dendam terhadap adik lelakinya yang merupakan suspek utama pembunuhan. Saya […]

The post “Saya maafkan dia…” – Anak maut ditikam adik sendiri, bapa ini enggan simpan dendam appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/310WASE
sumber : ohmymedia.cc

No comments