Header Ads

Amal sikap ‘saya tidak peduli’, Malaysia mungkin kembalikan SOP PKP

Malaysia mungkin melaksanakan kembali prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pertama, jika majoriti rakyat Malaysia, terutamanya mereka yang menjalani perintah kuarantin di rumah, terus mengamalkan sikap tidak bertanggungjawab ‘saya tidak peduli’. Petandanya sudah pun ada, dengan peningkatan jumlah kes positif COVID-19 di negara ini, manakala perintah kuarantin mandatori 14 hari di stesen yang ditetapkan bagi mereka […]

The post Amal sikap ‘saya tidak peduli’, Malaysia mungkin kembalikan SOP PKP appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/2CM8xE4
sumber : ohmymedia.cc

Malaysia mungkin melaksanakan kembali prosedur operasi standard (SOP) Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pertama, jika majoriti rakyat Malaysia, terutamanya mereka yang menjalani perintah kuarantin di rumah, terus mengamalkan sikap tidak bertanggungjawab ‘saya tidak peduli’. Petandanya sudah pun ada, dengan peningkatan jumlah kes positif COVID-19 di negara ini, manakala perintah kuarantin mandatori 14 hari di stesen yang ditetapkan bagi mereka […]

The post Amal sikap ‘saya tidak peduli’, Malaysia mungkin kembalikan SOP PKP appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/2CM8xE4
sumber : ohmymedia.cc

No comments