Header Ads

“Aku minta kau call JAIS.. Bila masa aku halau kau?” – Fara Salleh

Kontroversi antara isteri pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar iaitu Rossalennah Natassyiah dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh menjadi semakin hangat di media sosial. Terbaru, isteri pelawak tersebut yang mesra dipanggil Sera memuat naik paparan skrin kenyataan balas yang dikeluarkan oleh Fara di Instagram miliknya. Jiran kau jadi saksi “Melawan kau Farah. Kau […]

The post “Aku minta kau call JAIS.. Bila masa aku halau kau?” – Fara Salleh appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/367RDvd
sumber : ohmymedia.cc

Kontroversi antara isteri pelawak dan penyampai radio Shuk Sahar iaitu Rossalennah Natassyiah dengan seorang wanita yang dikenali sebagai Fara Salleh menjadi semakin hangat di media sosial. Terbaru, isteri pelawak tersebut yang mesra dipanggil Sera memuat naik paparan skrin kenyataan balas yang dikeluarkan oleh Fara di Instagram miliknya. Jiran kau jadi saksi “Melawan kau Farah. Kau […]

The post “Aku minta kau call JAIS.. Bila masa aku halau kau?” – Fara Salleh appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/367RDvd
sumber : ohmymedia.cc

No comments