Header Ads

“Sifat aku wanita, aku faham perasaan isteri kalau tahu suami curang.” -Sajat

Khabarnya semalam, usahawan kosmetik yang sedang menghilangkan diri, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman atau lebih dikenali sebagai Sajat sakan mengamuk di ruangan IG story miliknya setelah ada sesetengah suami orang menghantar gambar tidak senonoh kepadanya. Dia juga sempat berpesan supaya para isteri agar sentiasa membuat pemeriksaan terhadap telefon bimbit suami masing-masing supaya tidak sesuka hati menggatal dengan […]

The post “Sifat aku wanita, aku faham perasaan isteri kalau tahu suami curang.” -Sajat appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3x1tDoP
sumber : ohmymedia.cc

Khabarnya semalam, usahawan kosmetik yang sedang menghilangkan diri, Muhammad Sajjad Kamaruzzaman atau lebih dikenali sebagai Sajat sakan mengamuk di ruangan IG story miliknya setelah ada sesetengah suami orang menghantar gambar tidak senonoh kepadanya. Dia juga sempat berpesan supaya para isteri agar sentiasa membuat pemeriksaan terhadap telefon bimbit suami masing-masing supaya tidak sesuka hati menggatal dengan […]

The post “Sifat aku wanita, aku faham perasaan isteri kalau tahu suami curang.” -Sajat appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3x1tDoP
sumber : ohmymedia.cc

No comments