Header Ads

“Doakan saya jadi manusia lebih baik, setiap hari saya cuba..” – Ameera Khan

Perso­naliti media sosial, Ameera Khan atau dikenali sebagai Little Miss Khan menerima kritikan warganet selepas berkongsi foto dirinya yang dikatakan berpakaian terlalu ketat walaupun memakai hijab. Menerusi laporan Kosmo! Online, personaliti berusia 21 tahun itu memohon doa orang ramai apatah lagi baru sahaja kembali mengenakan imej berhijab sejak Mac lalu. “Saya terima kritikan dengan hati […]

The post “Doakan saya jadi manusia lebih baik, setiap hari saya cuba..” – Ameera Khan appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3rrv4Ly
sumber : ohmymedia.cc

Perso­naliti media sosial, Ameera Khan atau dikenali sebagai Little Miss Khan menerima kritikan warganet selepas berkongsi foto dirinya yang dikatakan berpakaian terlalu ketat walaupun memakai hijab. Menerusi laporan Kosmo! Online, personaliti berusia 21 tahun itu memohon doa orang ramai apatah lagi baru sahaja kembali mengenakan imej berhijab sejak Mac lalu. “Saya terima kritikan dengan hati […]

The post “Doakan saya jadi manusia lebih baik, setiap hari saya cuba..” – Ameera Khan appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3rrv4Ly
sumber : ohmymedia.cc

No comments