Header Ads

“Sebut nama saya dalam kenyataan tak jelas, saya akan saman.” -Ebit Lew

Sidang media yang dilakukan pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew berhubung tuduhan-tuduhan tidak berasas beberapa individu sehingga mencemarkan nama baik serta mengganggu emosi diri dan keluarganya telah mendapat perhatian ramai. Umum sedia tahu bahawa kebelakangan ini, nama-nama besar dalam misi-misi kemanusiaan khususnya di Gaza telah menghentam beliau dengan beberapa tohmahan yang harus dijawab. Menurut Ebit Lew, […]

The post “Sebut nama saya dalam kenyataan tak jelas, saya akan saman.” -Ebit Lew appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3rrFhHA
sumber : ohmymedia.cc

Sidang media yang dilakukan pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew berhubung tuduhan-tuduhan tidak berasas beberapa individu sehingga mencemarkan nama baik serta mengganggu emosi diri dan keluarganya telah mendapat perhatian ramai. Umum sedia tahu bahawa kebelakangan ini, nama-nama besar dalam misi-misi kemanusiaan khususnya di Gaza telah menghentam beliau dengan beberapa tohmahan yang harus dijawab. Menurut Ebit Lew, […]

The post “Sebut nama saya dalam kenyataan tak jelas, saya akan saman.” -Ebit Lew appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3rrFhHA
sumber : ohmymedia.cc

No comments