Header Ads

“Saya bukan lelaki” – Che Halimah terpaksa cukur wajah ditumbuhi janggut dan misai sejak hampir 40 tahun lepas

Mempunyai hormon testosteron yang tinggi, seorang warga emas dari Kelantan terpaksa mencukur bahagian mukanya sebanyak dua hingga tiga kali seminggu bagi menggelakkan wajahnya terus ditumbuhi janggut dan misai. “Saya bukan lelaki” Meskipun tidak mempunyai kawalan terhadap hormon itu, Che Halimah Che Mood yang kini berusia 62 tahun akui dia dipandang ‘pelik’ kerana masalah yang dihadapinya […]

The post “Saya bukan lelaki” – Che Halimah terpaksa cukur wajah ditumbuhi janggut dan misai sejak hampir 40 tahun lepas appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/38oQjFa
sumber : ohmymedia.cc

Mempunyai hormon testosteron yang tinggi, seorang warga emas dari Kelantan terpaksa mencukur bahagian mukanya sebanyak dua hingga tiga kali seminggu bagi menggelakkan wajahnya terus ditumbuhi janggut dan misai. “Saya bukan lelaki” Meskipun tidak mempunyai kawalan terhadap hormon itu, Che Halimah Che Mood yang kini berusia 62 tahun akui dia dipandang ‘pelik’ kerana masalah yang dihadapinya […]

The post “Saya bukan lelaki” – Che Halimah terpaksa cukur wajah ditumbuhi janggut dan misai sejak hampir 40 tahun lepas appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/38oQjFa
sumber : ohmymedia.cc

No comments