Header Ads

“Saya yakin sihat. Jangan tambahkan cerita lagi, saya nak fokus kerja…” -Iqbal

Nampaknya ‘drama’ usahawan kosmetik, Dato’ Seri Vida (DSV) dan bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli masih mempunyai sambung. Selepas usahawan itu menjelaskan tujuan asal datang ke rumah Iqbal jam 3 pagi, DSV sekali lagi memuat naik video mempertahankan kenyataannya bahawa pemuda itu telah disihir walaupun teruk dikecam netizen menerusi video sebelumnya. View this post on […]

The post “Saya yakin sihat. Jangan tambahkan cerita lagi, saya nak fokus kerja…” -Iqbal appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3C6j72t
sumber : ohmymedia.cc

Nampaknya ‘drama’ usahawan kosmetik, Dato’ Seri Vida (DSV) dan bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli masih mempunyai sambung. Selepas usahawan itu menjelaskan tujuan asal datang ke rumah Iqbal jam 3 pagi, DSV sekali lagi memuat naik video mempertahankan kenyataannya bahawa pemuda itu telah disihir walaupun teruk dikecam netizen menerusi video sebelumnya. View this post on […]

The post “Saya yakin sihat. Jangan tambahkan cerita lagi, saya nak fokus kerja…” -Iqbal appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/3C6j72t
sumber : ohmymedia.cc

No comments