Header Ads

“Kalau lelaki, saya tak terima..” – Sharifah Sakinah tapis pengikut di Instagram

Pelakon Sharifah Sakinah kini menukar akaun Instagram ke mod privasi sekali gus menapis permintaan orang ramai yang ingin menjadi pengikutnya di media sosial. Pemilik nama Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired itu berkata, dia juga enggan menerima permintaan oleh kaum lelaki. “Saya akan tapis permintaan ya. Kalau laki (lelaki) saya tak terima. Kerja saya […]

The post “Kalau lelaki, saya tak terima..” – Sharifah Sakinah tapis pengikut di Instagram appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/nDdOYZ0
sumber : ohmymedia.cc

Pelakon Sharifah Sakinah kini menukar akaun Instagram ke mod privasi sekali gus menapis permintaan orang ramai yang ingin menjadi pengikutnya di media sosial. Pemilik nama Sharifah Nurul Sakinah Syed Abu Bakar Al-Khaired itu berkata, dia juga enggan menerima permintaan oleh kaum lelaki. “Saya akan tapis permintaan ya. Kalau laki (lelaki) saya tak terima. Kerja saya […]

The post “Kalau lelaki, saya tak terima..” – Sharifah Sakinah tapis pengikut di Instagram appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/nDdOYZ0
sumber : ohmymedia.cc

No comments