Header Ads

“Ramai kutuk aku sebab komen dia” -Puteri Balqis ‘bengang’ dengan Mia Sara?

Sejak semalam, tular di media sosial susulan luahan seorang pelakon remaja, Puteri Balqis Azizi, 15 apabila berasa kesal dengan kenyataan yang dibuat oleh seorang lagi pelakon remaja, Mia Sara Nasuha, 17 berkenaan dirinya di aplikasi TikTok.   View this post on Instagram A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild) “Awak cakap tentang ibu saya” […]

The post “Ramai kutuk aku sebab komen dia” -Puteri Balqis ‘bengang’ dengan Mia Sara? appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/05SRrQZ
sumber : ohmymedia.cc

Sejak semalam, tular di media sosial susulan luahan seorang pelakon remaja, Puteri Balqis Azizi, 15 apabila berasa kesal dengan kenyataan yang dibuat oleh seorang lagi pelakon remaja, Mia Sara Nasuha, 17 berkenaan dirinya di aplikasi TikTok.   View this post on Instagram A post shared by Puteri Balqis Ashikin (@morosechild) “Awak cakap tentang ibu saya” […]

The post “Ramai kutuk aku sebab komen dia” -Puteri Balqis ‘bengang’ dengan Mia Sara? appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/05SRrQZ
sumber : ohmymedia.cc

No comments