Header Ads

Enggan rujuk, Ellie Suriaty tak kisah Azri kahwin -“Kalau boleh lepas edah saya 101 hari…”

Pelakon senior, Ellie Suriaty memberitahu dirinya enggan kembali rujuk dengan bekas suaminya, Azri Iskandar selepas mereka berdua sah bercerai talak satu pada 17 Mei lalu. Memetik laporan Gempak, pelakon berusia 52 tahun itu mengatakan cukuplah selama 19 tahun mereka hidup bersama dan keputusan untuk merujuk tiada dalam prinsip hidupnya. “Untuk saya pula, bila sudah buat […]

The post Enggan rujuk, Ellie Suriaty tak kisah Azri kahwin -“Kalau boleh lepas edah saya 101 hari…” appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/eznS1Kv
sumber : ohmymedia.cc

Pelakon senior, Ellie Suriaty memberitahu dirinya enggan kembali rujuk dengan bekas suaminya, Azri Iskandar selepas mereka berdua sah bercerai talak satu pada 17 Mei lalu. Memetik laporan Gempak, pelakon berusia 52 tahun itu mengatakan cukuplah selama 19 tahun mereka hidup bersama dan keputusan untuk merujuk tiada dalam prinsip hidupnya. “Untuk saya pula, bila sudah buat […]

The post Enggan rujuk, Ellie Suriaty tak kisah Azri kahwin -“Kalau boleh lepas edah saya 101 hari…” appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/eznS1Kv
sumber : ohmymedia.cc

No comments