Header Ads

Pemuda cerita detik pengsan – “Abah peluk, suruh saya bangun sambil menangis”

Pemuda yang pengsan ketika acara perbarisan pada sebuah program di Maktab Penjara Malaysia, Kajang semalam tampil berkongsi mula momen kejadian tersebut yang tular di media sosial. Menerusi laporan mStar Online, Nik Mohamad Adhar berkata, dia cuba menahan diri dalam keadaan cuaca panas itu selepas penglihatan bertukar menjadi kabur. “Saya anggota kadet platun Alpha. Pada waktu […]

The post Pemuda cerita detik pengsan – “Abah peluk, suruh saya bangun sambil menangis” appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/jRPZs1e
sumber : ohmymedia.cc

Pemuda yang pengsan ketika acara perbarisan pada sebuah program di Maktab Penjara Malaysia, Kajang semalam tampil berkongsi mula momen kejadian tersebut yang tular di media sosial. Menerusi laporan mStar Online, Nik Mohamad Adhar berkata, dia cuba menahan diri dalam keadaan cuaca panas itu selepas penglihatan bertukar menjadi kabur. “Saya anggota kadet platun Alpha. Pada waktu […]

The post Pemuda cerita detik pengsan – “Abah peluk, suruh saya bangun sambil menangis” appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/jRPZs1e
sumber : ohmymedia.cc

No comments