Header Ads

“Kau ingat aku gelek free ke? Bayarlah!”- Ifa Raziah

Baru-baru ini nama pelakon Ifa Raziah menjadi perhatian ramai apabila dia kelihatan sakan bergelak bersama artis lain di semua majlis akikah pasangan Addy Kanna sehingga mencetuskan amarah serta kecaman hebat warganet. Kau ingat gelek aku tu free ke? Semua gelek aku tu masuk duit tau Terbaharu, tular sebuah video di TikTok mengenai selebriti berusia 47 […]

The post “Kau ingat aku gelek free ke? Bayarlah!”- Ifa Raziah appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/IQe7iwT
sumber : ohmymedia.cc

Baru-baru ini nama pelakon Ifa Raziah menjadi perhatian ramai apabila dia kelihatan sakan bergelak bersama artis lain di semua majlis akikah pasangan Addy Kanna sehingga mencetuskan amarah serta kecaman hebat warganet. Kau ingat gelek aku tu free ke? Semua gelek aku tu masuk duit tau Terbaharu, tular sebuah video di TikTok mengenai selebriti berusia 47 […]

The post “Kau ingat aku gelek free ke? Bayarlah!”- Ifa Raziah appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/IQe7iwT
sumber : ohmymedia.cc

No comments