Header Ads

“Saya tak duduk, tiada di situ. Macam mana jiran kata saya ada?” – Ali Puteh

Pelawak Ali Puteh menafikan dakwaan dia berada di rumah abangnya, Allahyarham Abam Bocey ketika balu arwah iaitu Siti Norhidayah Mohd Ali datang ke kediaman tersebut pada Jumaat lalu. Memetik laporan Astro Gempak, Ali atau nama penuhnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan menyifatkan dakwaan itu adalah tidak benar dan fitnah semata-mata. Ali berkata, dia meminta individu […]

The post “Saya tak duduk, tiada di situ. Macam mana jiran kata saya ada?” – Ali Puteh appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/QE83FRu
sumber : ohmymedia.cc

Pelawak Ali Puteh menafikan dakwaan dia berada di rumah abangnya, Allahyarham Abam Bocey ketika balu arwah iaitu Siti Norhidayah Mohd Ali datang ke kediaman tersebut pada Jumaat lalu. Memetik laporan Astro Gempak, Ali atau nama penuhnya Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan menyifatkan dakwaan itu adalah tidak benar dan fitnah semata-mata. Ali berkata, dia meminta individu […]

The post “Saya tak duduk, tiada di situ. Macam mana jiran kata saya ada?” – Ali Puteh appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/QE83FRu
sumber : ohmymedia.cc

No comments