Header Ads

“Saya tak kenal siapa dia” -Respon Farid Kamil isu bakal disaman Syamsul Yusof

Selain dari kemelut rumah tangga mereka yang sedang rancak diperkatakan, konflik antara aktor, Farid Kamil dan juga pengarah terkenal, Syamsul Yusof juga menjadi perhatian umum. Tak kenal siapa Syamsul Menerusi temubual yang dikongsi pihak hlive, Farid ketika ditemui menyatakan tidak mengenali individu bernama Syamsul sebelum berlalu pergi. “Siapa tu? Siapa tu? Apa tu?….Saya tak kenal […]

The post “Saya tak kenal siapa dia” -Respon Farid Kamil isu bakal disaman Syamsul Yusof appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/K0VGL4j
sumber : ohmymedia.cc

Selain dari kemelut rumah tangga mereka yang sedang rancak diperkatakan, konflik antara aktor, Farid Kamil dan juga pengarah terkenal, Syamsul Yusof juga menjadi perhatian umum. Tak kenal siapa Syamsul Menerusi temubual yang dikongsi pihak hlive, Farid ketika ditemui menyatakan tidak mengenali individu bernama Syamsul sebelum berlalu pergi. “Siapa tu? Siapa tu? Apa tu?….Saya tak kenal […]

The post “Saya tak kenal siapa dia” -Respon Farid Kamil isu bakal disaman Syamsul Yusof appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/K0VGL4j
sumber : ohmymedia.cc

No comments