Header Ads

“Silap saya tak cerita dekat ibu hal sebenar, Sarah hari2 dengan dia” -Syamsul

Pengarah tersohor, Syamsul Yusof mengakui bahawa kesilapannya tidak menceritakan sebarang masalah yang berlaku dalam rumah tangganya kepada kedua ibu bapa sehingga membuatkan mereka sedih. “Sarah hari2 ada dengan ibu saya” Memetik temubual menerusi temu bual yang berlangsung di mahkamah syariah selepas menfailkan tuntutan nusyuz terhadap isterinya Puteri Sarah, Syamsul mengatakan mungkin disebabkan kesilapannya dan jika […]

The post “Silap saya tak cerita dekat ibu hal sebenar, Sarah hari2 dengan dia” -Syamsul appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/Qnmtlje
sumber : ohmymedia.cc

Pengarah tersohor, Syamsul Yusof mengakui bahawa kesilapannya tidak menceritakan sebarang masalah yang berlaku dalam rumah tangganya kepada kedua ibu bapa sehingga membuatkan mereka sedih. “Sarah hari2 ada dengan ibu saya” Memetik temubual menerusi temu bual yang berlangsung di mahkamah syariah selepas menfailkan tuntutan nusyuz terhadap isterinya Puteri Sarah, Syamsul mengatakan mungkin disebabkan kesilapannya dan jika […]

The post “Silap saya tak cerita dekat ibu hal sebenar, Sarah hari2 dengan dia” -Syamsul appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/Qnmtlje
sumber : ohmymedia.cc

No comments