Header Ads

Yantzen alami penyakit misteri, sudah 6 bulan tak tidur – “Saya ada buat perubatan Islam”

Tak mudah melatah dengan dakwaan netizen, penyanyi senior, Yantzen atau nama sebenarnya Yantzen Juniwan enggan mengambil kisah mengenai komen negatif yang mengatakan dia dalam keadaan tidak normal, baru-baru ini. Menurut laporan mStar, penyanyi yang berusia 65 tahun itu mahu memberi fokus sepenuhnya terhadap kerjaya dan menjalani kehidupan seperti biasa. “Saya tak nak komen apa-apa. Saya […]

The post Yantzen alami penyakit misteri, sudah 6 bulan tak tidur – “Saya ada buat perubatan Islam” appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/BT16Zaq
sumber : ohmymedia.cc

Tak mudah melatah dengan dakwaan netizen, penyanyi senior, Yantzen atau nama sebenarnya Yantzen Juniwan enggan mengambil kisah mengenai komen negatif yang mengatakan dia dalam keadaan tidak normal, baru-baru ini. Menurut laporan mStar, penyanyi yang berusia 65 tahun itu mahu memberi fokus sepenuhnya terhadap kerjaya dan menjalani kehidupan seperti biasa. “Saya tak nak komen apa-apa. Saya […]

The post Yantzen alami penyakit misteri, sudah 6 bulan tak tidur – “Saya ada buat perubatan Islam” appeared first on OH MY MEDIA.



from OH MY MEDIA https://ift.tt/BT16Zaq
sumber : ohmymedia.cc

No comments