Header Ads

Kilang Kosmetik Perli Neelofa Secara Terbuka Di Billboard, Motif?



Aduh kasihan pula rasanya kepada Neelofa, lepas satu, satu pula yang mendatang.
Sebelum ini, Neelofa telah mencetus satu fenomena dan mendapat hentaman hebat daripada rakyat Malaysia kerana kesilapannya melancarkan koleksi tudung terbaru di sebuah kelab malam yang terkenal di Kuala Lumpur, sehingga kini orang ramai masih sukar melupakan peristiwa tersebut.



Tetapi baru-baru ini melalui sebuah blog hiburan ada menunjukan keberanian melampau sebuah jenama kosmetik yang secara terbuka cuba memerli sinis kepada pengacara MeleTOP ini.
Tindakan mereka telah menyebabkan ramai yang tidak berpuas hati dan mempersoalkan perlukah melakukan sesuatu seperti ini.


Mungkin ia sebahagian daripada marketing strategi mereka, namun bagi kami gurauan ini agak melampau dan secara tidak langsung mengaibkan nama Neelofa.
Bagi kami sendiri, sekirannya billboard ini sudah dipersetujui oleh tuan punya badan tiada masalah, namun sekirannya tidak lebih baik gunakan iklan yang lebih tepat terus ke hati orang ramai. Tak gitu?
Sumber: Hangat


Aduh kasihan pula rasanya kepada Neelofa, lepas satu, satu pula yang mendatang.
Sebelum ini, Neelofa telah mencetus satu fenomena dan mendapat hentaman hebat daripada rakyat Malaysia kerana kesilapannya melancarkan koleksi tudung terbaru di sebuah kelab malam yang terkenal di Kuala Lumpur, sehingga kini orang ramai masih sukar melupakan peristiwa tersebut.



Tetapi baru-baru ini melalui sebuah blog hiburan ada menunjukan keberanian melampau sebuah jenama kosmetik yang secara terbuka cuba memerli sinis kepada pengacara MeleTOP ini.
Tindakan mereka telah menyebabkan ramai yang tidak berpuas hati dan mempersoalkan perlukah melakukan sesuatu seperti ini.


Mungkin ia sebahagian daripada marketing strategi mereka, namun bagi kami gurauan ini agak melampau dan secara tidak langsung mengaibkan nama Neelofa.
Bagi kami sendiri, sekirannya billboard ini sudah dipersetujui oleh tuan punya badan tiada masalah, namun sekirannya tidak lebih baik gunakan iklan yang lebih tepat terus ke hati orang ramai. Tak gitu?
Sumber: Hangat

No comments