Header Ads

“Jangan la anggap klip aku picisan” -Boss Susu luah kesal produksi tak peka siar iklan

Azmi Zainal atau dikenali sebagai Boss Susu luah kesal apabila pihak produksi Program All Star Gegar Vaganza (ASGV) apabila tidak peka dengan video klip iklan produk keluarannya.

Klip satu minit dipotong pula

Hal tersebut diluahkan menerusi satu hantaran di laman Facebook dengan mengatakan bahawa dirinya tidak berpuas hati pada minggu kelima program berkenaan apabila klip video iklan ketika dia mempromosikan produk dipotong.

“Dah la minggu lepas klip aku kena potong. Hangin satu badan aku masa konsert tu…
“Lepas je segmen aku tu habis. Korang tak nampak aku kat seat lagikan. Aku pergi ke operation room minta penjelasan,” ceritanya.

Boss Susu harap pihak Astro sokong la klip video tu

Dalam pada itu, Azmi juga memberitahu bahawa klip video berdurasi satu minit itu sangat berharga untuk perniagaaanya dan meminta agar pihak Astro menyokong iklan tersebut memandangkan sudah menaja jutaan ringgit untuk ASGV.

“Bagi aku klip 1 minit tu sangat berharga. Tu yang aku cakap ngan orang Astro. Support la, jangan la anggap klip aku tu picisan dlm konsert ni. Buat acuh takacuh je.
“Dah amik kita jadi sponsor kena pandai la jaga sponsor. Aku taja sebab bisnes, untuk naik kan sale. Bukan untuk aku glamour.  Nak bayar juta-juta kat astro, aku kena perah ‘nenen’ lembu aku. Bukan aku petik daun tepi jalan,” tulisnya.

Boss Susu jelaskan bukan mudah nak perhatian 6 juta penonton

Azmi menjelaskan bukan mudah untuk menarik perhatian enam juta penonton yang menyaksikan program berkenaan dan saban minggu mencari idea agar penyampaiannya kelihatan menarik.

Dia juga akui agak stres untuk memikirkan penyampaian terbaik untuk mempromosikan produk keluarannya memadangkan hanya mempunyai satu minit sahaja bagi melakukan pengiklanan.

Untuk rekod, jenama Farm Fresh telah menaja program Gegar Vaganza sejak musim keenam lagi dan masih bertahan sehingga ASGV kali ini.

Penyampaiannya yang tidak berlebihan ketika mempromosikan produk sememangnya amat disenangi ramai dan mendapat pujian daripada penonton serta netizen di media sosial sejak awal kemunculannya dalam program kegemaran ramai itu.

Sumber: Facebook Azmi Zainal

 

The post “Jangan la anggap klip aku picisan” -Boss Susu luah kesal produksi tak peka siar iklan appeared first on Oh My Media.



from Oh My Media https://ift.tt/Jw71F4r
sumber : ohmymedia.cc

Azmi Zainal atau dikenali sebagai Boss Susu luah kesal apabila pihak produksi Program All Star Gegar Vaganza (ASGV) apabila tidak peka dengan video klip iklan produk keluarannya.

Klip satu minit dipotong pula

Hal tersebut diluahkan menerusi satu hantaran di laman Facebook dengan mengatakan bahawa dirinya tidak berpuas hati pada minggu kelima program berkenaan apabila klip video iklan ketika dia mempromosikan produk dipotong.

“Dah la minggu lepas klip aku kena potong. Hangin satu badan aku masa konsert tu…
“Lepas je segmen aku tu habis. Korang tak nampak aku kat seat lagikan. Aku pergi ke operation room minta penjelasan,” ceritanya.

Boss Susu harap pihak Astro sokong la klip video tu

Dalam pada itu, Azmi juga memberitahu bahawa klip video berdurasi satu minit itu sangat berharga untuk perniagaaanya dan meminta agar pihak Astro menyokong iklan tersebut memandangkan sudah menaja jutaan ringgit untuk ASGV.

“Bagi aku klip 1 minit tu sangat berharga. Tu yang aku cakap ngan orang Astro. Support la, jangan la anggap klip aku tu picisan dlm konsert ni. Buat acuh takacuh je.
“Dah amik kita jadi sponsor kena pandai la jaga sponsor. Aku taja sebab bisnes, untuk naik kan sale. Bukan untuk aku glamour.  Nak bayar juta-juta kat astro, aku kena perah ‘nenen’ lembu aku. Bukan aku petik daun tepi jalan,” tulisnya.

Boss Susu jelaskan bukan mudah nak perhatian 6 juta penonton

Azmi menjelaskan bukan mudah untuk menarik perhatian enam juta penonton yang menyaksikan program berkenaan dan saban minggu mencari idea agar penyampaiannya kelihatan menarik.

Dia juga akui agak stres untuk memikirkan penyampaian terbaik untuk mempromosikan produk keluarannya memadangkan hanya mempunyai satu minit sahaja bagi melakukan pengiklanan.

Untuk rekod, jenama Farm Fresh telah menaja program Gegar Vaganza sejak musim keenam lagi dan masih bertahan sehingga ASGV kali ini.

Penyampaiannya yang tidak berlebihan ketika mempromosikan produk sememangnya amat disenangi ramai dan mendapat pujian daripada penonton serta netizen di media sosial sejak awal kemunculannya dalam program kegemaran ramai itu.

Sumber: Facebook Azmi Zainal

 

The post “Jangan la anggap klip aku picisan” -Boss Susu luah kesal produksi tak peka siar iklan appeared first on Oh My Media.



from Oh My Media https://ift.tt/Jw71F4r
sumber : ohmymedia.cc

No comments