Header Ads

Lebih menyerlah, Yeo’s lancarkan semula minuman dengan wajah baharu

Jenama minuman popular, Yeo’s telah melancarkan semula minuman ikonik mereka dengan wajah baharu bagi menyerlahkan lagi kesegarannya.

Yeo’s dengan wajah baharu!

Pelancaran ini dijayakan melalui acara ‘Lovingly, Refreshed’ yang meraikan perisa ikonik Yeo’s seperti Teh Krisantimum, Susu Soya, Teh Lemon, Teh Hijau Jasmine dan minuman Laici.

“Yeo’s merupakan nama yang sangat dikenali dalam kalangan rakyat Malaysia dan kami bersedia untuk meluaskan pengaruhnya.
“Generasi muda pasti akan menyedari wajah baharu minuman kami lebih menarik dan lebih menghargai kebaikan minuman kami,” kata Timbalan Pengurus Besar Yeo’s, Malaysia, Lee Hon Seng.

Menurut pihak Yeo’s, mereka hanya menggunakan ramuan bergred A yang dibancuh segar sebelum dihidangkan bagi mengekalkan kesegaran.

Menurut Yeo’s, barisan minuman Asia mereka mempunyai rasa ikonik kerana menggunakan bahan yang berkualiti sebelum dihidangkan bagi mengekalkan kesegaran. Minuman Yeo’s Teh Krisantimum sebagai contoh menggunakan bunga Hang Bai Ju yang dikenali sebagai ‘Ratu Bunga’.

Mereka menggunakan bunga krisantimum yang sebenar, direneh segar bagi mendapatkan rasa asli kemudian dibancuh kurang gula serta tanpa bahan pengawet.

Begitu juga dengan barisan minuman yang lain seperti Susu Soya yang diperbuat dari bijian soya dari Kanada, dan Teh Hijau Jasmine direneh segar menggunakan daun teh dari tanah tinggi.

Yeo’s komited dalam memastikan minuman mereka berkualiti dan mematuhi prosedur pembuatan yang halal bagi mendapatkan pensijilan halal agar semua orang boleh menikmati minuman tersebut dengan yakin.

“Komitmen kami adalah memastikan rasa minuman Yeo’s kekal unik namun mempunyai wajah baharu yang moden disamping menyokong gaya hidup sihat,” kata Pengarah Pemasaran Yeo’s, Malaysia, Renda Low.

Bersama dengan pelancaran itu, Yeo’s juga mengadakan aktiviti interaksi bersama pelanggan selama sembilan hari di tiga lokasi sekitar Kuala Lumpur bermula 6 Oktober dan berakhir pada 16 Oktober lalu.

Aktiviti itu dijalankan selama tiga hari di setiap lokasi di Sungei Wang, Sunway Pyramid dan The Starhill bagi memberikan pelanggan peluang untuk merasai kesegaran minuman kegemaran mereka yang kini berwajah baharu.

Sementara itu, Yeo’s juga menganjurkan peraduan eksklusif dengan hadiah menarik seperti Samsung S23 Ultra, 4x Nintendo Switch dan 4x konsol PS5! Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari laman web Yeo’s di www.newlook.yeos.com.my.

The post Lebih menyerlah, Yeo’s lancarkan semula minuman dengan wajah baharu appeared first on Oh My Media.



from Oh My Media https://ift.tt/7MX5SCt
sumber : ohmymedia.cc

Jenama minuman popular, Yeo’s telah melancarkan semula minuman ikonik mereka dengan wajah baharu bagi menyerlahkan lagi kesegarannya.

Yeo’s dengan wajah baharu!

Pelancaran ini dijayakan melalui acara ‘Lovingly, Refreshed’ yang meraikan perisa ikonik Yeo’s seperti Teh Krisantimum, Susu Soya, Teh Lemon, Teh Hijau Jasmine dan minuman Laici.

“Yeo’s merupakan nama yang sangat dikenali dalam kalangan rakyat Malaysia dan kami bersedia untuk meluaskan pengaruhnya.
“Generasi muda pasti akan menyedari wajah baharu minuman kami lebih menarik dan lebih menghargai kebaikan minuman kami,” kata Timbalan Pengurus Besar Yeo’s, Malaysia, Lee Hon Seng.

Menurut pihak Yeo’s, mereka hanya menggunakan ramuan bergred A yang dibancuh segar sebelum dihidangkan bagi mengekalkan kesegaran.

Menurut Yeo’s, barisan minuman Asia mereka mempunyai rasa ikonik kerana menggunakan bahan yang berkualiti sebelum dihidangkan bagi mengekalkan kesegaran. Minuman Yeo’s Teh Krisantimum sebagai contoh menggunakan bunga Hang Bai Ju yang dikenali sebagai ‘Ratu Bunga’.

Mereka menggunakan bunga krisantimum yang sebenar, direneh segar bagi mendapatkan rasa asli kemudian dibancuh kurang gula serta tanpa bahan pengawet.

Begitu juga dengan barisan minuman yang lain seperti Susu Soya yang diperbuat dari bijian soya dari Kanada, dan Teh Hijau Jasmine direneh segar menggunakan daun teh dari tanah tinggi.

Yeo’s komited dalam memastikan minuman mereka berkualiti dan mematuhi prosedur pembuatan yang halal bagi mendapatkan pensijilan halal agar semua orang boleh menikmati minuman tersebut dengan yakin.

“Komitmen kami adalah memastikan rasa minuman Yeo’s kekal unik namun mempunyai wajah baharu yang moden disamping menyokong gaya hidup sihat,” kata Pengarah Pemasaran Yeo’s, Malaysia, Renda Low.

Bersama dengan pelancaran itu, Yeo’s juga mengadakan aktiviti interaksi bersama pelanggan selama sembilan hari di tiga lokasi sekitar Kuala Lumpur bermula 6 Oktober dan berakhir pada 16 Oktober lalu.

Aktiviti itu dijalankan selama tiga hari di setiap lokasi di Sungei Wang, Sunway Pyramid dan The Starhill bagi memberikan pelanggan peluang untuk merasai kesegaran minuman kegemaran mereka yang kini berwajah baharu.

Sementara itu, Yeo’s juga menganjurkan peraduan eksklusif dengan hadiah menarik seperti Samsung S23 Ultra, 4x Nintendo Switch dan 4x konsol PS5! Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari laman web Yeo’s di www.newlook.yeos.com.my.

The post Lebih menyerlah, Yeo’s lancarkan semula minuman dengan wajah baharu appeared first on Oh My Media.



from Oh My Media https://ift.tt/7MX5SCt
sumber : ohmymedia.cc

No comments